Direktlänk till inlägg 20 november 2007
34 km, 2.31:32 - Flygplatsrundan x 4 Progressiva varv 4 x 7 km: 32:39, 30:23, 27:57, 26:33. Mkt, mkt pannben och grisande speciellt på sista varvet. Bra ben!
Visste redan innan att jag skulle få soloköra, men att ha kört alla varven hitills helt solo börjar tära eller bygga på psyket vilket man vill. Fick håll i början och slutet av varv 4, kändes direkt hur farten drogs ned då, lika väl kändes det hur farten ökade när det släppte... Benen lite tröga mot slutet men så ska det nog vara! Mötte ett par som var ute och gick på tre av varven, till sist så skakade dom bara på huvudet, om dom bara skulle ha vetat att det skulle bli ännu ett varv...
Kan bara dra mig till minnes det här passet förra året när jag harvade större delen med Kalle och körde tokslut mig på Djurgården på sista varvet, energitorsk å det grövsta. Roade mig med att snoka fram tiderna från det passet imorse, klart snabbare igår!
Njet, lugn i stormen men jag kommer styra om bloggen till en ny plats. Anledningen är att den gått dubbel nu i ett par månader och jag pallar inte köra den på två ställen. Så från och med nu kommer ni kunna hitta den här... Annars inget nytt......
Spamar helt oväntat med två blogginlägg på en dag, jupp det har tränats igen 10,7 km på lunchen gör detta till en stabil dag med 20 km+ totalt över dagen... Nu ser vi bara framemot att storhandla på ICA Maxi i afton.Nu var det väl inte därför jag blo...
Måndag igen, som vanligt innehåller helgen så mycket annat att skriva på bloggen så det har rådit radiotystnad, för den skull har det inte varit helt kavlugnt, inte träningsmässigt iallafall. Lördagsförmiddagen sprangs det långpass, 30 km skrapade...
Jaha när klockan börjar närma sig 21.30 börjar man se lite i kors, kan bero på att Folke tyckte att dagen skulle börja 04.30 imorse... När han i sin tur bara sov en timma på dagis mellan 09.30-10.30 idag så var han än mer korsögd när jag lade hono...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |||||
|